Świetnie! Trafiłeś na moją stronę.

To znak, że szukasz dobrego dźwięku z planu zdjęciowego.

Nazywam się Krzysztof Bąk, z dźwiękiem pracuję całe swoje zawodowe życie a to już ponad 20 lat. Zaczynałem jako realizator dźwięku w Polskim Radiu, tam pierwszy raz zetknąłem się z ProTools’em i cyfrową edycją dźwięku. Potem zaczęły się pierwsze eksperymenty z rejestracją i tzw. sound design’em. Dźwięk stawał się moją pasją. Do niej przez lata implementowałem wizję biznesową i taki sposób działania, by połączyć dwa światy – pasję do rejestracji i edycji dźwięku, z zawodem.

Jestem absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego – tam poznałem aspekty produkcji filmowej, zarówno artystyczne jak i techniczne. Szybko znalazłem wspólny podzbiór swoich dotychczasowych zainteresowań z obszaru rejestracji dźwięku, z nowymi wtedy dla mnie zagadnieniami.

Tak powstała moja marka – dzwiekwfilmie.pl

Dźwięk rejestrowany przeze mnie usłyszysz w telewizji, w kinie, w internecie; zarówno w małych jak i dużych formach audiowizualnych. Uwielbiam pracę na planach dokumentalnych, ze względu na specyfikę, charakter i cel tworzenia dzieła.

Jestem dźwiękowcem freelancerem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dysponuję najlepszym na świecie sprzętem rejestrującym dźwięk. I piszę o tym Tobie z pełną świadomością – najlepszym. Do sprzętu dokładam spore doświadczenie i wiedzę z zakresu inżynierii dźwięku i postprodukcji dźwięku. Znam procesy, jakim poddawany jest dźwięk, który trafia do kina czy telewizji, a to pozwala mi na idealny dobór sprzętu i metod rejestracji dźwięku na planach filmowych.

Pracowałem na kilku kontynentach, w wielu krajach, w przeróżnych warunkach – od ekstremalnie niskich temperatur po 40-stopniowe upały. Zawsze z pełnym sukcesem zawodowym.

Jestem absolutnym zwolennikiem angażowania pionu dźwiękowego w preprodukcję.

Czasem wystarczy prosta rozmowa, z której dowiem się co dzieje się w kadrze, jak wygląda lokacja, jak pracuje kamera, czy i jakie sytuacje mogą nas wszystkich zaskoczyć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W pewnych sytuacjach istotne są odległości na planach zdjęciowych.  Kamera, światło, scenografia – wymagają prób; dźwięk nie jest tu wyjątkiem. Preprodukcja pozwala przygotować technikę do rejestracji i uniknąć ewentualnych problemów już w trakcie właściwych zdjęć. Lubię, gdy ekipa zdjęciowa okazuje szacunek szeroko pojętemu dźwiękowi na planie,  procesowi rejestracji.

Każdy członek ekipy produkcyjnej jest odpowiedzialny za dobry dźwięk, nie tylko umiejętności dźwiękowca czy możliwości sprzętu audio decydują o jakości tego, co trafi do montażu. Dyscyplina jest fundamentalna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Świetnie! Trafiłeś na moją stronę.

To znak, że szukasz dobrego dźwięku z planu zdjęciowego.

Nazywam się Krzysztof Bąk, z dźwiękiem pracuję całe swoje zawodowe życie a to już ponad 20 lat. Zaczynałem jako realizator dźwięku w Polskim Radiu, tam pierwszy raz zetknąłem się z ProTools’em i cyfrową edycją dźwięku. Potem zaczęły się pierwsze eksperymenty z rejestracją i tzw. sound design’em. Dźwięk stawał się moją pasją. Do niej przez lata implementowałem wizję biznesową i taki sposób działania, by połączyć dwa światy – pasję do rejestracji i edycji dźwięku, z zawodem.

Jestem absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego – tam poznałem aspekty produkcji filmowej, zarówno artystyczne jak i techniczne. Szybko znalazłem wspólny podzbiór swoich dotychczasowych zainteresowań z obszaru rejestracji dźwięku, z nowymi wtedy dla mnie zagadnieniami.

Tak powstała moja marka – dzwiekwfilmie.pl

Dźwięk rejestrowany przeze mnie usłyszysz w telewizji, w kinie, w internecie; zarówno w małych jak i dużych formach audiowizualnych. Uwielbiam pracę na planach dokumentalnych, ze względu na specyfikę, charakter i cel tworzenia dzieła.

Jestem dźwiękowcem freelancerem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dysponuję najlepszym na świecie sprzętem rejestrującym dźwięk. I piszę o tym Tobie z pełną świadomością – najlepszym. Do sprzętu dokładam spore doświadczenie i wiedzę z zakresu inżynierii dźwięku i postprodukcji dźwięku. Znam procesy, jakim poddawany jest dźwięk, który trafia do kina czy telewizji, a to pozwala mi na idealny dobór sprzętu i metod rejestracji dźwięku na planach filmowych.

Pracowałem na kilku kontynentach, w wielu krajach, w przeróżnych warunkach – od ekstremalnie niskich temperatur po 40-stopniowe upały. Zawsze z pełnym sukcesem zawodowym.

Jestem absolutnym zwolennikiem angażowania pionu dźwiękowego w preprodukcję.

Czasem wystarczy prosta rozmowa, z której dowiem się co dzieje się w kadrze, jak wygląda lokacja, jak pracuje kamera, czy i jakie sytuacje mogą nas wszystkich zaskoczyć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W pewnych sytuacjach istotne są odległości na planach zdjęciowych.  Kamera, światło, scenografia – wymagają prób; dźwięk nie jest tu wyjątkiem. Preprodukcja pozwala przygotować technikę do rejestracji i uniknąć ewentualnych problemów już w trakcie właściwych zdjęć. Lubię, gdy ekipa zdjęciowa okazuje szacunek szeroko pojętemu dźwiękowi na planie,  procesowi rejestracji.

Każdy członek ekipy produkcyjnej jest odpowiedzialny za dobry dźwięk, nie tylko umiejętności dźwiękowca czy możliwości sprzętu audio decydują o jakości tego, co trafi do montażu. Dyscyplina jest fundamentalna.